Kontinuirano pratimo razvoj COVID-19 pandemije širom svijeta te nam je najveći prioritet dobrobit, zdravlje i sigurnost naših gostiju i članova tima. Kako bismo osigurali upravo to, implementirali smo potrebne mjere i protokole u naše poslovanje kako bi se svi naši gosti osjećali sigurno tijekom boravka ili posjeta našim hotelima. Sigurnost naših gostiju i članova tima od najveće je važnosti. Pomno slijedimo sve mjere i propise koje su donijele međunarodne i lokalne vlasti te Svjetska zdravstvena organizacija (WHO).
U nastavku dostavljamo mjere i protokole koje smo poduzeli kako bi osigurali sigurnost naših gostiju i osoblja:
OPĆE PROCEDURE I PROTOKOLI
- razvili smo plan prevencije COVID-19 koji uključuje validaciju/kontrolnu listu za prevenciju infekcije
- implementirali smo protokole i smjernice za sigurnost i zdravlje osoblja, uključujući provjeru temperature za hotelsko osoblje
- prema smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) provodimo pravilo “ostanka kod kuće” za sve djelatnike koji pokazuju bilo kakve simptome ili povišenu temperaturu
- implementirali smo poseban plan čišćenja i dezinfekcije za svaki odjel
- implementirali smo protokole za redovitu dezinfekciju izloženih površina kao što su kvake na vratima, rukohvati, gumbi dizala, namještaj u predvorju, sanitarni čvorovi
- implementirali smo upute i postavili veći fokus na pravilnu higijenu ruku
- slijedimo smjernice i preporuke Svjetske zdravstvene organizacije i tijela lokalnih vlasti i ponašamo se u skladu s njima
- svi su naši zaposlenici obučeni u skladu s novim protokolima i redovito su informirani o uputama za prevenciju COVID-19
- obavezno je nošenje zaštitne maske.
DOSTUPNO NAŠIM GOSTIMA
- dezinficijensi su dostupni u predvorju i drugim javnim prostorijama hotela
- jednokratne rukavice i maske su dostupne na recepciji hotela
- brzi postupci prijave i odjave s uspostavljenim mjerama socijalnog distanciranja
- jasna signalizacija u cijelom hotelu za obavještavanje gostiju o poboljšanim protokolima čišćenja, socijalnom udaljavanju (najmanje 1,5 metara) i preporukama zavoda za javno zdravstvo
- hotelske sobe su očišćene, prozračene i temeljito dezinficirane nakon svakog odlaska gosta
- usluga dnevnog čišćenja sobe pruža se na zahtjev
- uklonjeni su svi promotivni materijali i info knjiga iz soba, isti su dostupni putem QR koda i na recepciji Hotela
- našim gostima pružamo mogućnost komunikacije putem WhatsApp aplikacije
HOTELSKI RESTORAN I BAR
- bar, restoran i terasa dostupni za obroke
- doručak se poslužuje svako jutro uz stroge mjere opreza - od načina na koji poslužujemo hranu, do dostupnih dezinficijensa i postavljanja stola kako bi se ispunile mjere socijalnog distanciranja
- pojačano čišćenje, uključujući dezinfekciju stolova odmah nakon što gost napusti stol
- raspored stolova kako bi se zadovoljile mjere socijalnog distanciranja i ograničenje broja gostiju na okupljanjima shodno vladinim smjernicama
- redovito čišćenje aparata kojima upravlja osoblje umjesto samoposlužnog modela
- povećana učestalost čišćenja i dezinfekcije
Sigurnost nam je glavni prioritet, poduzimamo sve mjere predostrožnosti kako bi se naši gosti osjećali sigurno tijekom boravka u našim hotelima. Radujemo se prilici da izrazimo dobrodošlicu našim gostima i nastojat ćemo pružiti ništa manje od vrhunskog doživljaja, čak i u ovim izazovnim okolnostima.